díjak, a semmire. \(=7=)\

amúgy nagyon csicska vagyok, meg lusta is, és elnézést, hogy semmit sem írtam már január óta, de hoztam két díjacskát; egyiket az imádnivaló hazel, a másikat életem szutykos kis szíve lara bízta rám. 
HAZEL KÉRDÉSEI ÉS AZ UNALMAS VÁLASZAIM 
((de szeretetteljesek)) 


i. ha most az öledbe hullana egy felsőfokú nyelvvizsga, milyen nyelvűnek örülnél?
- igazából nemrég derült ki, hogy nem sikerült az angol felsőfokúm, aminek amúgy kurvára, de nem örülök, szóval az most jól jönne. 
DE, ha akármilyen nyelvből megkaphatnám, egy nyihon deszü kawaii potato elég jól jönne. tök szívesen a keblemre ölelnék egy francia, dán és svéd nyelvvizsgát. 
I'm a trash for languages, shit son. 


ii. (ezt általában gonosznak titulálják, de) kedvenc íród? miért pont ő?
- NEIL GAIMAN. (( mert úristen. )) 
- JEFF LINDSAY (( Dextert olvassatok pls )) 
- DAN WELLS (( szociopata kis főszereplő a John, imádom )) 
- RAINBOW ROWELL (( ha még nem olvastad az Eleanor és Parkot, akkor most. menj. száguldj. olvass. gyarapodj. sírj. adok kakaót. )) 

iii. egy karakter, akit mindenki pfújol, de te a kebleden hordod.
- Malfoy egy kis cinnamon bun. 
- RPDR; Phi Phi O'Hara valamiért imádnivaló. Violet az első perctől szimpatikus volt, és Milk az életem. 
amúgy nemtudom klisés szar vagyok, a cukikat szeretem :(((( 

vi. ha rendelkezel saját szereplőkkel, van-e valamilyen mély jelentése per története a neveik kiválasztásának?
- UHUHUHUH. 
- na, akkor saját szereplők; 
➳volt egy kisregényem a Szobatársam a Sátán, amiből remake lesz. \(;3;)/ David, Aiden és Lucifer a gyermekeim, de a nevük csak hirtelen felindulásból jött. 
➳IVY MARTINEZ, aki fogalmam sincs milyen felindulásból jött, de eddig az a karakter, aki legközelebb áll a kicsi szívemhez. 




v. válogatós vagy? (gondolok itt ételekre, filmekre, akármire)
- filmekben igen. 
- ételekben nem. 
- fiúkban nem. 
- lányokban igen. 

vi. meg tudod nyalni az orrod?
- Nem :((( 

vii. van valami "különleges képességed"?
- van írógörcsöm. 
- benyomhatós az ujjam. 
- undorító a nyelvem. 
- cuki a fogam. 
- a lábkörmöm áttudja vágni a cipőmet. (!) 
- ha meglátok egy szép embert, napokig tudok rá fanulni. 

viii. melyik műfajban, műnemben szeretsz alkotni?
- mindegyikben. és egyikben sem. 

ix. jelenlegi hangulatodat leginkább jellemző zene helye.
https://www.youtube.com/watch?v=PcoIbdT6n9I

x. top három otp (cliché indeed)?
1. lara és én. 
2. én és lara. 
3. Marcelin és Bonnie. 

LARA KÉRDÉSEI ÉS A MEG UNALMASABB ÉS SZERETETTELJESEBB VÁLASZAIM:


1: Melyik író vagy könyv volt a legnagyobb hatással a mostani írói stílusodra? (Hulljon kőzápor, lehet több is.)
- Rainbow Rowell és Neil Gaiman voltak ilyen szinten a legnagyobb hatással rám. 
2: Van(nak) olyan dal(ok), ami(k) visszavonhatatlanul az egyik fandomod juttatják eszedbe?
- az a sok Hetalias videó. jaj. 
3: Mi volt a legutóbbi videó, amit megnéztél a YouTube-on?
-https://www.youtube.com/watch?v=c5X1DDAmEuY&t=1059s 
RPDR SEASON 9!!!!4444!!!!négy GIVE IT TO ME MAMA  
4: Melyik az a sorozat vagy film, ami már régóta érik nálad újranézésre?
- Sense8
- Doctor Who 6.évad
- Carol 
5: Mi számodra az írás legkönnyebb része?
- kurva cuki karaktereket csinálni. 
6: Mit szeretsz a mostani írásaidban?
- a kurva c(b)u(z/k)i karaktereimet. 
7: Van valamilyen készség, amit a közeli vagy távoli jövőben szeretnél elsajátítani?
- befejezni az írásaim. az jó lenne. 
8: Egy NOTP?
- Harry és Hermione. wtf. shit. wrong. why. son. what. 
9: Alkoss egy tökéletes történetet az ismert x meets y/x találkozása y-nalmarketingsablon és két fandomod felhasználásával! Nem konkrét cross-overről van szó, csak a két mű stíluselemei keverednek. Pár mondatban fejtsd is ki, pontosan milyen lenne ez a történet!
- na majd chaten. 
10: Rajzolj egy macskát, vagy csatolj egy macskás képet! (Természetesen, a rajzot is csatolni kell!) - szerintem ezzel mindenki jobban jár.


ÉN KÉRDÉSEIM HUHUHUHUHUHUHUHUHUHUU:

I. Életed első emléke?
II. Kedvenc ruhadarabod?
III. Jelenlegi rongyosra hallgatott zene? 
IV. Mi inspirál ahhoz,hogy befejezz egy történetet? 
V. Legnagyobb félelmed? 
VI. Ha könyv lennél, milyen lennél (borító, miről szólnál, engedd el a fantáziád)? 
VII. Kedvenc youtuber és miért? 
VIII. Csatolj egy képet valamilyen imádnivaló állatról!
IX. Egy pozitív gondolatot a népnek! 
X. Jelenlegi kedvenc fagylalt/édesség/csokoládé/emberi szerv? 

KÜLDÖM MINDENKINEK AKI MEGTALÁLJA. 
<3 

Megjegyzések

  1. rávettem magam, hogy végre nyöszörgések helyett emberi szóval kommunikáljak ha errefelé nézek, szóval hahó, imádlak, és ősi rituális tánccal és hörgéssel könyörgök az időnek, hogy hozza azt az akatsuki au izét, mert szerelmes vagyok kakuzuba, mint mindig, szóval ja, várom nagyon. ;u;
    ( amúgy teljesen megértem az írói válságot, meg a lustaságot, én sem írok semmit soha, úgyhogy megy a maradék nem létező chakrán oda hozzád. ) <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj köszönöm ;u; és majd jön jön jön már. <3

      Törlés

Megjegyzés küldése