workin' on it.

Amúgy tökre élek, nyugalom.
Szóval már a második bejegyzésben kérhetek elnézést, mert annyira borzasztóan szerencsétlen vagyok, hogy még mindig nincs egy cuclikánál több a blogon, de nyugalom, beavatlak titeket. ꘨

we're here bitches 
/hosszúságilag fogalmam sincs. fejezetek címe a növénykék virágzásának megfelelően halad, ha nem vagyok balfasz, de lehet(?). Au, ahol Akatsuki-s barátaink nagyon jót fognak szórakozni, kisebb-nagyobb rohamokkal.
Egyébként megpróbáltam most megírni egy teljesen "nem-anime" hangulatú, anime fanficit, amit vegyetek kísérletezésnek, és hell yeah, szörnyen élvezem.
Most ezen dolgozom leginkább, de akad itt más is./

mondóka két főre 
/avagy God Bless the Gay Omens, igen-igen végre Crowley és Aziraphale is meglátogat minket, egy kis nyári történet formájába, ahol nyár-periódust veszek, szóval három fejezetre számítsatok, és bazi nagy OOC dolgokra. fun fun fun /

La Luna 
/jó kis kreatív cím, egy saját kisregénynek, gyilkossággal, meg waisted youth tinikkel tele, és még nemtudom ezzel mi lesz, jaj-jaj-jaj, kaparjatok fel./


🔺Witch Please🔺
 /az a dolog, amin a legtöbbet kell dolgoznom, de megakarom írni, mert annyi ötletem van hozzá és jézusom. tessék fülszöveg, hogy szeressetek:

Mégis milyen sajátos is lehet a mágia? Vajon a cigaretta füstben látott délibáb tényleg nem valóság, és a szerelem nem csak egy csepp alkohol?
A boszorkányok közöttünk élnek; hangosak, fiatalok és mindezek mellé még felelőtlenek is. Vajon mi történik akkor, ha vadásznak rájuk?  /
/
amúgy basszus askom is van! ((adlak Anna, I need attantion, also ))

Megjegyzések

  1. a világ összes nemi szervére mondom, hogy aludnom kéne

    te adsz, én veszlek, amúgy mi ez a kisregény, erről én miért nem tudok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. inkább írnod kéne, hah
      mert még annyira nem-is-létezik, hogy beszélni nem volt időm róla.
      amúgy adom a kommented
      10/69

      Törlés

Megjegyzés küldése